Marchewkowe love-olejek z marchwi

Udostępnij ten post

Bardzo lubię stosować wszelkiego rodzaju olejki,zazwyczaj są to gotowe mieszanki.Sięgam też po czyste olejku jak np.kokosowy czy migdałowy.
Dwa miesiące temu przeglądając gazetę trafiłam na artykuł o olejku  z marchwii.
Postanowiłam spróbować .Wybór padł całkiem przypadkowo,właściwie podczas zamawiania liczyła się cena.


 Z czego składa się nasza typowa marchewka?
-90 % to woda
-7 % składniki odżywcze:węglowodany,białka,tłuscze
-1% witaminy.A,B1,B2,B6,C,E,H,K,PP,kwas jabłkowy i flawonoidy
-1% składniki mineralne :potas,sód,wapń,fosfor,siarka,magnez,żelazo,mangan,miedź,cynk,kobalt


Olejek można stosować z powodzeniem we wszystkich porach roku,szczególnie latem,przyśpiesza on wówczas opaleniznę i chroni nasza skórę przed słońcem.
Olej z marchewki posiada właściwości :
-napinające
-zapobiega zagłębianiu się zmarszczek
-tonizuje
-wyrównuje koloryt
-działa antyoksydacyjnie czyli zapobiega starzeniu się skóry
-nadaje lekki opalony kolor
-zmniejsza ryzyko raka skóry


Jak widzicie na zdjęciu jest meega pomarańczowy.Ma  rzadką konsystencję,jest bezzapachowy.
Kiedy nałożyłam go po raz pierwszt na twarz wyglądałam jak w pierwszym stadium żółtaczki,efekt znikł po  dokładnym rozsmarowaniu.
Olejek nie pozostawia tłustej warstwy,wręcz przeciwnie reguluje pracę gruczołów potowych i zmniejsza wydzielanie sebum.
Nadał skórze lekki,przyjemny dla oka odcień opalenizny .


Dodaję go do balsamu,dosłownie kilka kropli,skóra jest dobrze nawilżona i lekko przyciemniona.
Podczas maseczek czy to z glinek czy naturalnych składników kilka kropli,dzięki temu moja cera z tendencja do świecenia w strefie T uległa poprawie.
Stosuję go także na krem bb,po kilku kroplach mam piękną muśniętą kolorem twarz.
Doskonale sprawdził się z mieszanką oleju migdałowego:
-10 ml olejku marchewkowego i 100 ml olejku ze słodkich migdałów.
Od tygodnia smaruję ciało tą miksturą ,dzięki temu moja skóra przeszła z lekko pomarańczowej barwy w złocisty brąz.
Mozemy łączyć go z kremem do twarzy czy serum.
Jestem z niego bardzo zadowolona,doskonale nawilża.Polecam dziewczyny :)





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz