Casting Sunkiss Jelly (Żel stopniowo rozjaśniający)-L`Oreal Paris

Udostępnij ten post

Witajcie Kochane,jak wiecie w zeszłym roku królowało ombre ,czyli idealne dla brunetek farbowanie włosów,w którym ciemne włosy zbliżając się do końcówek nabierały miodowo -karmelowego koloru.
Pod koniec wakacji pojawiło się sombre ,metoda rozjaśniania włosów ,która dawała efekt muśnięcia słońcem.


Tutaj nową metodą farbowania mogły cieszyć się nie tylko brunetki ale i jasne blondynki.
Produktem ,który doskonale dał sobie radę z efektem sombre okazał się żel od firmy Loreal.


Opis producenta:
Gotowy do użycia żel stopniowo rozjaśniający włosy aż do 2 tonów o delikatnej półprzezroczystej konsystencji. Super prosty sposób na naturalny efekt słonecznego pocałunku i letniego rozświetlenia.
Został stworzony na bazie nadtlenków. W odróżnieniu od tradycyjnych zabiegów rozjaśniających włosy, produkt ten pozwala uzyskać stopniowe rozjaśnienie, z zachowaniem kontroli nad efektem uzyskanym na naturalnych i niefarbowanych włosach

Żel nie jest zalecany dla osób z kolorem  włosów ciemniejszych, niż średni brąz.
 Nie używać na włosy farbowane henną lub koloryzacją progresywną, na wrażliwą lub podrażnioną/uszkodzoną skórę głowy i tuż po trwałej ondulacji. 


 Dostępne odcienie:
- 01 do włosów w odcieniu średniego brązu,
- 02 do włosów w odcieniu średniego blondu,
- 03 do włosów w odcieniu jasnego blondu.

 Opakowanie to plastikowa tubka o pojemności 100 ml.Pachnie dosyć dobrze,nie drażniaco.
Ma faktycznie formę bezbarwnego żelu.



Stosowałam go przez okres miesiąca na rozjaśnione już włosy,były przesuszone i preparat spotęgował to jeszcze bardziej .Przy stosowaniu co trzeci dzień efekty widać już po kilku zastosowaniach.
Producent proponuje wystawienie włosów na ciepło,dzięki temu żel działa.Ja stosowałam suszarkę,czyli myjąc włosy co trzy dni nakładałam preparat i suszyłam włosy.
Myślę,że wystawianie ich na słońce nie jest dobrym pomysłem,za bardzo wysusza włosy.Żel cały czas jest na naszych włosach,nie zmywamy go przecież,działa więc  za każdym razem gdy nasze włosy maja kontakt z ciepłem.
Więc te z Was ,które mają włosy rozjaśniane i zmęczone (wysuszone)muszą liczyć się z pogłębieniem tych problemów.
Minusem jest jego pojemność,przy długich włosach nie wystarczy na długo,być może nie uda Wam się uzyskać sombre,gdyż produkt po prostu się skończy.
Miałam odcień 01,teraz przy jasnych blond włosach  mam ochotę na muśnięte słońcem włosy w zimie i dlatego sięgnę po odcień 03,włosy są już dostatecznie zdrowe i odżywione.
 Jako,że na blogu wybiło nam już ponad 200 obserwatorów równocześnie z wynikami rozdania z marką Kneipp podam wyniki losowania podczas którego jedna z Was-obserwatorek otrzyma prezent niespodziankę.
Czy któraś z Was polubiła się już z żelem od L`Oreal,a może miała podobne problemy jak ja -czyli nadmierne przesuszenie?


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz