The End (vol.3)

Udostępnij ten post

Po tytule pomyślicie pewnie,matko!ta baba nic nie robi tylko się smaruje,wychodzi w ogóle  z tej łazienki?
Wychodzę...od czasu do czasu;)
Jestem z siebie dumna,bo kolejne denko oznacza,że moje zapasy znacznie się uszczupliły i będę mogła w końcu poszaleć na sklepowych półkach,a przecież nic tak nie cieszy jak zakupy.
Tak na poważnie,już od dłuższego czasu ograniczam niepotrzebne wydatki,staram się zużywać to co mam i pilnować dat.
Dzisiaj trzy kategorie:włosy,ciało,twarz,no i przyplątał się produkt do stóp.
To lecimy.

hydrolat z czystka

Bioline -Bio Hydrolat z czystka
Bardzo lubię tą formę,stosuję je do maseczek,jako toniki,do odświeżania skóry.Hydrolat oczarowy powodował u mnie uczucie ściągnięcia,za to czystkowy okazał się strzałem w dziesiątkę.
Pachnie identycznie jak jego odpowiednik na sucho-czyli zioło.
Cudownie odświeżał twarz,ściągał pory i tonował  skórę.Szklana buteleczka elegancka,ale trochę nie praktyczna,martwiłam się kiedy stała bezbronnie w łazience.
Sięgnę ponownie.

plyn micelarny cera mieszana

Płyn micelarny,skóra mieszana i normalna-Evree
Płyny znikają u mnie w zastraszającym tempie.Oczekiwałam po nim dużo dobrego,tymczasem okazał się raczej tonikiem,dosyć długo trwało zmycie makijażu tylko nim,dobrze sprawdzał się jako dodatek do oczyszczania.Faktycznie tonizował skórę.
Nie wrócę,jest mnóstwo innych ,bijących go produktów.

krem z witamina c

Lekki krem z witaminą C-Avalon Organics
Pukam się w głowę dlaczego nie pojawił się w osobnym poście,służył mi całe lato i jeszcze trochę.Bardzo lekki,wchłaniający się błyskawicznie,pozostawiał skórę miękką jak aksamit,rozjaśnioną,do tego cudowny zapach pomarańczy,orzeźwiający.
W składzie aloes,masło shea,arnika,olejek różany,rumianek,cytryna,biała herbata.
W pełni  organiczny,cud,miód,malina.
Kupię ponownie!

zelazko zmarszczek

Krem pod oczy 50+-Janda
Kupiony z czystej ciekawości,bardzo lekki,szybko się wchłaniał.Sięgałam po niego kiedy zarywałam noc lub po prostu na mojej twarzy widać było upływający czas.Radził sobie dobrze z lekkimi zmarszczkami,bardzo dobrze napinał skórę i dogadywał się z nałożonym korektorem.
Kupię?Nie,mam już innych ulubieńców.

olejek do wlosow

Olejek arganowy 8w 1-La Luxe Paris
Lekka formuła miała nie obciążać,nie pozostawiać osadu na włosach,miały być piękne ,puszyste i lśniące.
Realia okazały się wręcz odwrotne.Każda ilość powodowała efekt nieświeżości,włosy wisiały niczym strąki i domagały się natychmiastowego mycia.
Nie kupię,nie wrócę w życiu.

magiczna moc olejkow

Eliksir odżywczy-Loreal
Drugi olejek do włosów,w składzie 6 olejków:lniany,rumiankowy,słonecznikowy,z kwiatu lotosu,gardenii,różany.
Strzał w dziesiątkę,obojętnie czy nakładany przed myciem i trzymany pod turbanem,czy nakładany na całe lub końcówki nadawał włosom piękny ,zdrowy,blask,nie obciążał,ujarzmiał suche i puszące.
Druga buteleczka stoi już w łazience.

mgielka wzmacniajaca

Mgiełka wzmacniająca-Radical
Miała pomóc włosom zniszczonym i słabym w parze ze skrzypem polnym,prowitaminą B5,zieloną herbatą i cykorią.Zapach ziołowy,aplikacja bez zarzutu.Niestety włosy zamiast nabierać sił,stawały się coraz bardziej matowe,skóra głowy zaczęła swędzieć.Za winowajcę uznaję alkohol denaturowany już na drugim miejscu w składzie.
Nie wrócę ponownie...bo po co.

witamin color szampon

Vitamino Color,Serie Expert-Loreal
Szampon przeznaczony typowo dla włosów farbowanych.Zawierał filtry UV i witaminę E.Było mi z nim naprawdę przyjemnie.Dobrze mył,nie musiałam sięgać po odżywkę.Wydajny,jedynie cena 40 złoty może zniechęcać.Na naszym rynku znajdziemy mnóstwo podobnych i tańszych.
Nie sięgnę,inne czekają na swoją kolej.

zel pod prysznic z olejkami

Pielęgnujący żel pod prysznic-Nivea
Miałam wersję z lilią wodną.Urocze,mieniące się perełki z olejkiem zatopione w żelu.Piękny zapach,super piana,brak wysuszenia.
Kupię inne wersje.

zel pod prysznic matrix

Matrix Shower Gel-Clarena
Kiedy czytałam informacje na opakowaniu,uśmiałam się jak nic,odmładzający żel pod prysznic ,aktywujący 14 genów młodości!
W składzie nic specjalnego,czy moje geny zostały aktywowane...no nie wiem,raczej nie.
Plus za wydajność,przyjemny migdałowo-kokosowy zapach.Nie podrażniał,super-hiper nawilżenia nie zauważyłam.
Nie wrócę.

krem do biustu

Ujędrniający krem do biustu-Palmers
Za zapach dałabym się pokroić,piękne kokosowe,czyste nuty.Bardzo gęsty i treściwy.Aplikacja go to czysta przyjemność dla nas i naszej skóry.Rezultaty widoczne po około dwóch tygodniach.Pięknie napinał i wygładzał skórę na piersi.
Jak dla mnie na razie numer jeden podczas pielęgnacji tej strefy.Kupiłam.

mus do ciala

Mus do ciała-Farmona
Nie można ich nie lubić,są musem w dosłownym sensie,niby delikatny a radzi sobie przy nawilżaniu,kolor dobrany do nuty zapachowej,u mnie brzoskwinia i mango,soczysta,słodka,wdzierająca się w nozdrza po nałożeniu.Bardzo wydajny.
Kupię koniecznie!

skarpetki zluszczajace

Złuszczający zabieg do stóp-Marion
Przetestowałam już kilka zabiegów złuszczających i nie zawiodłam się na ani jednym,podobnie sprawa ma się tutaj.Do wybory mamy dwie wielkości skarpetek(no w końcu ktoś pomyślał).Standardowo trzymamy od 60-90 minut a po kilkunastu dniach cieszymy się pięknymi i miękkimi stopami.
Kupię.
Na tym koniec.Idę wrzucić moje zużycia tam gdzie ich miejsce.
Dajcie znać czy ktoś z ich był lub będzie u Was.



2 komentarze :

  1. Miałam sprey radical i tak średnio go wspominam, natomiast skarpety Mariona spisały się super :) reszty nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusisz mnie tym kremem C Avalon.

    OdpowiedzUsuń