Nawilżająco-regenerujący olejek do ciała - Seria niebieska - VIANEK

Udostępnij ten post

Kochani ostatnio trochę Was zaniedbałam,ale liczę,że moje sprawy ułożą się grzecznie w równym rządku i wszystko wróci do normy.
Zastanawiałam się kogo powinnam Wam przedstawić w dzisiejszym poście,wybór padł na ulubieńca ostatnich tygodni,który zaskakuje mnie z dnia na dzień i jest wspaniałym towarzyszem przy wieczornym relaksie,o jego znajomej już Wam pisałam tutaj .
Seria nawilżająca to mój faworyt .Składy przemyślane,działanie na szóstkę.

olejek do skory suchej i wrazliwej

Z czym kojarzy się Wam zima?Prawdziwa,pokazująca swoje oblicze od złej strony?
Z siarczystym mrozem,suchym powietrzem i trzaskającą pod stopami ziemią.
Podobne skojarzenia mam ze swoją skórą,o ile w okresie letnim nie mam tu problemów ,zimą woła mnie o porządna dawkę nawilżenia,redukującą nieprzyjemne uczucie ściągnięcia,swędzenia i podrażnienia.Nie oszukujmy się, gorące klimaty w domu,grube swetry,smagający wiatr i minus za oknem po pewnym czasie powodują dyskomfort.Ciało chce pić od zewnątrz,zanurzyć się w ochronnej kołderce.To odnajdziemy w olejku dla skóry suchej i wrażliwej.

olejek regenerujacy

Skład bez udziwnień:
-Olej sojowy,  uzyskiwany z nasion soi, zawiera duże ilości lecytyny i witaminy E, nadaje się, więc do wytwarzania kremów i olejków kąpielowych. Polecany głównie dla cery tłustej, mieszanej i zanieczyszczonej, bardzo dobrze się wchłania. Często spotykany jako baza w naturalnych kosmetykach.
-Olej z pestek winogron,zawiera kwas linolowy(70%), mirystynowy, linolenowy, arachidonowy, behanowy,pyknogenol(w niewielkich ilościach). Bardzo dobrze się wchłania, nawilża i łagodzi podrażnienia. Działa przeciwrodnikowo, wzmacnia barierę ochronną skóry, zapobiega transepidermalnej ucieczce wody z naskórka i skóry właściwej.
-Olejek z kiełków pszenicy, charakteryzujący się szczególnie wysoką zawartością witaminy E, nienasyconych kwasów tłuszczowych, cennych lecytyn.
-Octan tokoferylu-pochodna witaminy E, zmniejsza podrażnienia i oparzenia, ogranicza rumień, skutecznie chroni przed przedwczesnym starzeniem skóry spowodowanym działaniem promieni słonecznych; ujędrnia, wygładza zmarszczki, ogranicza powstawanie nowych bruzd.
-Perfumy

I już.
Nie wpatrujemy się z zadziwieniem a co to?rozszyfrowując z pomocą wujka Google nazwę nie dającą się przeczytać a co dopiero wymówić poprawnie.

naturalny kosmetyk,olejek na zime,skora wrazliwa,napieta,skora dojrzala

Buteleczka zaopatrzona w dozownik z pompką,no tak to ja lubię!Nie martwię się,że w wilgotnej dłoni wypadnie na podłogę,tworząc plamę i kilogram rozpaczy z powodu straty kosmetyku.
Ma bardzo miły,nienachalny zapach i czeka na naszą skórę od razu po wyjściu z kąpieli.Wprost uwielbia być nakładany na jeszcze wilgotną skórę.Dzięki temu wchłania się idealnie.Jest bardzo treściwy,ale nie ciężki,oznacza to po prostu,że nawilży i złagodzi podrażnienia w kilkanaście minut,a my w tym czasie nie musimy stać jak słup soli na golasa czekając na wchłonięcie.Możemy od razu sięgnąć po wieczorny strój i wskoczyć do łóżka.
Zdarza się Wam czuć dziwne napięcie skóry,a może jest suchsza niż piasek na pustyni?
Olejek zaradzi wszystkim tym problemom,przyniesie ukojenie i zmiękczy.Skóra gładka jak aksamit?Proszę bardzo,bez zbędnego wcierania,czekania,na zawołanie!
Pojemność 200 ml wystarczy Wam na długie chwile radości,do tego przystępna cena-20 złotych,brak parafiny,konserwantów i barwników.
Myślę,że jest tak samo niezbędny w naszej łazience jak rękawiczki na naszych dłoniach.


2 komentarze :

  1. Jeszcze olejku nigdzie nie dostrzeglam, a mógłby pomóc mojej przesuszonej skórze.
    Bardzo lubie kosmetyki do pielęgnacji tej marki, więc chętnie w najbliższym czasie zaopatrze się w olejek.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłabym go, bo lubię serię Vianek, ale obecnie nie mam czasu na balsamy , ogólnie pielęgnacja ciała leży.

    OdpowiedzUsuń