L`biotica, Active Lash -Serum przyspieszające wzrost rzęs i brwi

Udostępnij ten post

Natura mi sprzyja,moje rzęsy od dawna były gęste,ale brakowało im długości,chciałam ,żeby wyglądały jak wachlarz i kusiły.
Pierwszą odżywką po którą sięgnełam była Bodetko Lash,później przyszedł czas na Long For Lashes,z obu byłam niezmiernie zadowolona,przy ostatnich zakupach kierowałam się składem i ceną.
Trafiłam na markę L`biotica.Jak mawiają do trzech razy sztuka ,u mnie trzeci raz miał swoje plusy i minusy.


Opis produktu:
Serum Active Lash L`biotica pobudzające wzrost rzęs, to skuteczna odżywka, która sprawi, że rzęsy będą bajecznie długie, gęste i wzmocnione. Aktywny składnik serum stymuluje szybszy wzrost rzęs, skutecznie zapobiega ich wypadaniu oraz wydłuża fazę ich wzrostu, pozwalając uzyskać spektakularny efekt pięknych, wydłużonych i naturalnych rzęs już po ok. 30 dniach regularnego stosowania.


Opakowanie przeurocze ,pędzelek pomaga w precyzyjnym nałożeniu serum.


Skład krótki i po rozłożeniu na części jest idealnie dobrany.
Aqua-woda
Pentylene Glycol-działa jako nawilżacz i powoduje głębsze wnikanie substancji aktywnych (może podrażniać,ale nie musi)
Glycerin-czyli gliceryna
Hydroxyethylecellulose-zagętnik
Panthenol-poprawia kondycję włosów
Bimatoprost-tak ,słynny składnik,który jest stosowany w leczeniu jaskry i może powodować wiele skutków ubocznych,wpływa na nadmierny wzrost włosów i dlatego stosowany jest w odżywkach i serach do rzęs.Zatrzymamy się tutaj na chwilę.
Wszystkie odżywki,które stosowałam zawierały w swoim składzie bimatoprost,wiedziałam jakie ryzyko jest związane przy jego stosowaniu,jednak moje rzęsy i oczy były w dobrej kondycji.
Jednak w przypadku serum,które opisuje po pierwszym tygodniu moje oczy stały się przesuszone,bolały ,doszło do tego,że nabawiłam się zapalenia spojówek.Nie mogłam uwierzyć,że spowodowała to odżywka,po wyleczeniu spróbowałam znowu i niestety moje obawy się potwierdziły,po dwóch aplikacjach znów suchość,opuchlizna...
Zastanawiałam się dlaczego tak się stało,skoro dwie wcześniejsze wymienione na początku postu miały podobny skład nie wywołały takich reakcji?
Olśniło mnie ,wróciłam do artykułu,który czytałam o bimatoproście.Według badań po dłuższym używaniu skutki uboczne :
Bardzo częste :nadmierny wzrost rzęs (do 45% chorych w pierwszym roku), przekrwienie spojówek (do 44% chorych w pierwszym roku), świąd (do 14% chorych w pierwszym roku).
Często: alergiczne zapalenie spojówek, pogorszenie ostrości widzenia, astenopia, ból oka, zaburzenia wzroku, wzmożona hiperpigmentacja tęczówki, hiperpigmentacja skóry wokół
Niezbyt często: krwawienie do siatkówki, zapalenie błony naczyniowej oka.
Stało się,używanie odżywek z bimatoprostem od ponad roku spowodowało u mnie niektóre z wymienionych objawów.
Nie chcę Was straszyć są to moje przemyślenia i wniosek:rezygnuję czasowo z używania tego typu preparatów,wyhodowałam piękne rzęsy i teraz niech odpoczywają.
Wróćmy do dalszego składu.
Arginine-odbudowuje skórę i włosy
Hydrolyzed Keratin-wpływa na wygląd ,włosów,paznokci i skóry
Lactic Acid-kwas mlekowy,występuje w naszym organizmie,aktywizuje cebulki włosowe i przyśpiesza wzrost.


Jak widzicie skład naprawdę dobry i myślę,że gdybym sięgała po raz pierwszy po to serum zadziałało by idealnie,jednak dłuższe stosowanie w moim przypadku produktów z bimatoprostem dało skutki uboczne.
Zastanawiacie się co zrobiłam z moim produktem,użyłam jej na drugi sposób ,czyli do brwi.
Tutaj sprawdził się doskonale.W miejscu ubytków(prześwitach)moich brwi zaczęły pojawiać się włoski.Brwi zagęściły się i jestem już na mecie,niedługo wrócą do swojego naturalnego kształtu,gęstsze.Nie ratuję się już kredkami,czy pudrami w celu uzyskania idealnego kształtu.
Nie napiszę nie używajcie,nie kupujcie,wszystko zależy od Waszego punktu widzenia...tylko z umiarem.



Jestem ciekawa jakie są Wasze przygody z odżywkami do rzęs?Macie ulubieńca w tej kwestii?A może poprzestajecie na tym co  dała Wam natura?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz