Taki mały ...

Udostępnij ten post

Mój synek ma 5 lat i bardzo lubi dotrzymywać towarzystwa tacie przy codziennej pielęgnacji.Kilka razy przyłapałam go jak wychodził z łazienki ,a za nim ciągnął się zapach męskich perfum.Postanowiłam wziąść go na zakupy i obdarować synka pierwszymi perfumami.Słyszałam co prawda formy oburzenia ze strony mojej rodziny-taki mały....perfumy.Nie chodziło mi o kupowanie kosmetyków małym dzieciom,lecz o przyjemność jaką będzie miał z jego korzystanie razem z tatą.Bardzo trudno znaleźć coś dla 5-latka,ale udało się :)
Wyobraźcie sobie,że nasza Uroda -polska firma wypuściła na rynek serię kosmetyków dla naszych milusińskich.W ofercie znajdziemy żele,szampony,błyszczyki,perfumy.Wszystkie kosmetyki są przebadane mogą z nich korzystać dzieci powyżej 3 lat.Ja z racji ,że to chłopiec wybrałam wodę toaletową Hot Wheels.
Cena 18 zł.za 50 ml.Synek jest zachwycony,pachnie rewelacyjnie-limonką.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz