Czekoladowo -kokosowa niespodzianka

Udostępnij ten post

W wolnym czasie zaglądam do kilku blogów.Jednym z nich jest stronka Mel Beauty-tworzy ona wspaniałe kosmetyki naturalnie,widać ,że to jej pasja.Trafiłam na przepis czekoladowo-kokosowego balsamu do ciała.Uwielbiam zapach czekolady i kokosu,więc nie namyślając się długo poprosiłam o zrobienie tego cuda dla mnie.Moja tabliczka na zdjęciach nie wygląda tak wspaniale jak u Mel Beauty,ale pamiętajcie,że przebyła długą drogę w ciepłe dni.

 Tabliczka pachnie obłędnie,mój mąż zastanawiał się nawet czy jej nie spróbować :) .
Bardzo ładnie się rozprowadza,wystarczy kontakt z ciepłą skórą.Doskonale nawilża i o dziwo bardzo dobrze się wchłania.Nie chcę się rozpisywać o jej właściwościach.Zajrzyjcie tu http://mela-beauty.blogspot.com/.Tam znajdziecie opis przygotowania i działanie czekoladowo-kokosowego balsamu do ciała ,zobaczycie cudne zdjęcie.Jestem zachwycona i na pewno poproszę o jeszcze.




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz